Fes-te Soci , segur que pots aportar molt...

Tots  plegats segur que podem fer grans coses per els nostres amics, tothom te lloc en la nostra Associació Canina. Fes-te Soci i forma part d'aquest gran projecte, tindràs avantatges en totes les activitats que l'associació hi te programada per aquest proper any, cursos, seminaris, descomptes interessants en accessoris i clíniques veterinàries, etc.

Ja pots omplir la fitxa de sol·licitud per ser soci de l'associació i tant mateix comprovem que tot resta correcta i es verifiqui el cobrament de la quota anual de 40€, et farem arribar la teva acreditació de soci i un obsequi sorpresa de benvinguda.

SOL.LICITUD SOCI
sol.licitud soci 2016.pdf (837.43KB)
SOL.LICITUD SOCI
sol.licitud soci 2016.pdf (837.43KB)
ESTATUTS ASSOCIACIÓ CANINA BAIX MONTSENY
ESTATUTS ASSOCIACIO CANINA Baix Montseny.pdf (69.78KB)
ESTATUTS ASSOCIACIÓ CANINA BAIX MONTSENY
ESTATUTS ASSOCIACIO CANINA Baix Montseny.pdf (69.78KB)

Pots enviar la teva sol.licitud completament omplerta via e-mail, a l'associació: associaciocaninabaixmontseny@gmail.com i justificant d'ingrés en la compte de la associació o indica en el mateix correu electrònic la domiciliació bancaria de la quota selecionada

DADES BANCARIES ASSOCIACIÓ.

Entitat: la Caixa

Beneficiari: Associació Canina Baix Montseny

Nº Compte IBAN: ES11 2100 0214 9901 0163 4717

Ens els propers dies anirem publicant els establiments col·laboradors, on gaudiràs de els teus descomptes.

Si ets un establiment, marca comercial o empresari independent, fes-te soci i tindràs el teu espai publicitari en la nostra web.